Helsingin yliopiston henkilökuntayhdistys toimii yliopiston henkilöstön edunvalvojana ja yhteisen työympäristön kehittäjänä, kehittää työehtosopimuksia, neuvottelee etuisuuksista ja valvoo sopimusten noudattamista sekä kehittää yhteistoimintaa yliopistolla.

HYHY kuuluu Ammattiliitto PROhon ja Toimihenkilökeskusjärjestö STTK:hon.

Yhdistyksen luottamusmiehiltä saat yksityiskohtaisia tietoja HYHYn toiminnasta ja sen tarjoamista palveluista.

HYHYn yliopiston luottamusmiespäivystys on puhelimitse keskiviikkoisin klo 12-15. Päivystyslista löytyy yhteystiedot -sivulta.

Helsingin yliopiston kiinteistöpalvelut Oy:n luottamusmies päivystää vain puhelimessa torstaisin klo 8 -10.

Luottamusmiesten yhteystiedot löytyvät joko omasta alavalikostaan tai yhteystiedot –sivulta.

Hammaslääketieteellisen uuden Taitopajan simulaatiopisteitä asennetaan. Osa laitteista vielä kuplamuovin sisällä, 64 simulaatiotyöpistettä suuressa tilassa.
Hammaslääketieteellisen uuden Taitopajan simulaatiotyöpisteitä asennetaan.